ماسک صورت زیتون

ماسک صورت زیتون

ماسک صورت زیتون اثرات فوق العاده ای در زیبایی پوست دارد،رطوبت و چربی پوستتان را به طور دقیق تنظیم می کند و خشکی آن را کاملا از بین می برد.با استفاده مکرر از ماسک صورت زیتون منافذ پوست پاک و تمیز می شود و از نرمی و لطافت و مرطوب بودن پوست صورت خود لذت خواهید برد.

ماسک صورت زیتون

ویژگی های ماسک صورت زیتون

بدون شک می توان گفت همه شما از فواید زیتون بسیار شنیده اید اما آیا از ماسک زیتون استفاده کرده اید؟با خرید این ماسک بی نظیر دیگر نیازی ندارید که هزینه های زیادی صرف خرید محصولات زیبایی کنید.با قیمت بسیار ناچیز و با روش کاملا طبیعی و بدون عوارض زیبایی و لطافت برای همیشه به پوستتان هدیه دهید و از زیبایی فوق العاده ی خود شگفت زده شوید.

ویژگی های ماسک صورت زیتون.1- ماسک صورت زیتون از عصاره های طبیعی زیتون ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد.2-خشکی پوست را از بین می برد و پوستتان را نرم و لطیف خواهد کرد.3- بخاطر سایز کوچک می توان همیشه این ماسک را به همراه داشت و در مسافرت ها هم استفاده کرد.

این ماسک برای افرادی که دارای پوست خشک هستند مناسب می باشد،برای استفاده از ماسک صورت زیتون ابتدا صورت خود را با یک تونر ملایم بشویید و سپس ماسک را بر روی صورتتان قرار دهید و بعد از 15-20 دقیقه ماسک را بردارید و موادی که بر روی پوصت صورتتان باقی می ماند ماساژ دهید تا جذب شود.مواظب باشید که مواد ماسک داخل دهان و چشم نشود.